Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 25 maj 2011

Tack för tipset! Det funkade med annan webläsare..hoppas det löser sig så det funkar i min "rätta" webläsare..

Gör en test nu och visar min nya Omväska. Tittar man noga så har jag sytt ett om tecken i samma tyg. Tyget räckte inte och tack vare den missen blev den extra snygg och bra med skarv i fodertygen och en blixtlåsficka. Axelbandet är långt så man kan slänga väskan över axeln. Som vanligt stämmer inmte färgen..den är klart rödare..


2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vad bra att det funkade. Det verkar som om blogger har problem sen förra "uppdateringen".
Superfin väska. Oum-tecknet är väldigt vackert.

krajamaria sa...

Fin!
Va, räckte inte tyget? Det har nog aldrig hänt mig... ;)

Sidor