Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 18 maj 2011


Oj vad tiden går..hinner inte med att blogga som jag vill.. Våran syhelg blev ju så lyckad!! Jag var tvungen att fota vad som mötte mig på söndagmorgon..måste säga att vi fick till det rätt så rörigt..Vi hade lite som tema att sy tunikor, och om man tittar noga hänger det en del runt väggarna. Mycket fint blev sytt!! Nu var vi så ivriga och hade så roligt att kameran mest låg nerpackad, så det blev inte några fina bilder på slutresultatet.. Däremot lyckades Marit fota lite av resultaten, titta in på hennes blogg! Vi ser i alla fall fram emot fler helger att sy tillsammans!! Funderar lite på en helg med Marit som ledare och inspiratör nästa gång..hon gör verkligen helt makalöst vackra saker!! Quiltar väskor, börsar och andra ting, även vackra tavlor i alla möjliga och omöjliga material..som tex en dekoration av en uppklippt kaviartub :) Gå absolut in och kolla på hennes blogg!

1 kommentar:

Quiltemarerittet sa...

......och min plats var mest utsatt ser jag!

Sidor