Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 1 juni 2011






Så drog tiden iväg igen..här kommer i alla fall lite bevis på att min silkestweed sjal faktiskt är blockad och klar! Jag har stickat med hålmönster för att få den lite luftigare, sen avslutade jag som Harunisjalen. Stor och riktigt härlig! Kan nog bli en favorit framöver svala sommarkvällar





Detta är mitt nuvarande projekt..det ska bli en kofta i dropsmönster. Jag vet..jag har försökt mig på lite andra modeller men..det blev helt enkelt inte bra. Fel garn och ja..jag vet inte vad mer som blev fel. Den här känns helt rätt och jag tror faktiskt att jag kommer bli riktigt nöjd när den är klar. INGA nya projekt påbörjas förrän denna är färdig! ....stickprojekt alltså...:)

Inga kommentarer:

Sidor