Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 23 maj 2011


Klänning till skolavslutningen..ser ni kära syhelgskamrater att jag använt en hel del spetsar :)) Tyget är ett bäckebölja påslakan, nytt för all del. Man får verkligen mycket tyg för lite pengar..
..hon är så fin...

Tunikalinne som jag påbörjade under vår syhelg..
även väskan blev till under vår helg..
Spets i nederkanten..;) tyget en stuvbit, tror det kan vara en gardinstuv..

3 kommentarer:

krajamaria sa...

Mycket fint!

Anonym sa...

Men va fin tunikan blev Lena!!:) Åhh så fiiint med SPETS!!!!
Vilken fin tjej till avslutningen!:) Hon är nog världens stoltaste över sin duktiga mamma!:)
Kram/Marie

sunpan sa...

Emma säger "Ja såklart!!" Tackar Marie, jag tycker det blev riktigt bra med spets :)

Sidor