Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 14 januari 2011

Sunpans utlottning



Så var det äntligen dags! Det tog lite tid.. kameran hade slut batteri, lite mycket annat att göra osv.. Men nu är min utlottning här. Vi firar alltså att det börjar gå mot ljusare tider!! Det jag tänkte lotta ut är en Mandala/garngömma och en aldeles nysydd nåldyna, det blir nog en liten hemlis också..
En kommentar ger 1lott, länka och det blir 2lotter. Skriv gärna i kommentaren om ni länkar. Senast den 31/1.

26 kommentarer:

Smycka sa...

Hej hej!
Fina vinster, klart jag vill vara med och fira att vi går mot ljusare tider! Har länkat från min blogg: http://smyckasblogg.blogspot.com/2011/01/utlottning-hos-sunpans.html

Mvh
Ulrica =o)

Det växer sa...

Vilka fina vinster! Jag hoppas på tur. Länkar hos mig också.

Eva i Halmstad sa...

Hej
Klart att jag länkar =)

Må gott på dej
Eva

elisabet sa...

Klart jag är med med en lott

4U2 sa...

Säger självklart ja till att fira dig och tar 2 lotter!

Eva Andersson sa...

Såklart jag är med!! Vilka fina saker du gör!
Eva Andersson

4U2 sa...

Du, såg du min utlottning när du var hos mig? Ha en fin, härlig dag!

Nanna sa...

Fina vinster, jag vill gärna vara med!

nannaeATlive.se

Det växer sa...

Tack för påminnelsen. Länk kommer!

Pleu sa...

Jag vill vara med och tävla!

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar. hittade din sida på Kraja:s blogg
mvh malla.sundqvist@hotmail.com

Tant Grön sa...

Jag vill vara med och tävla!

Jonna sa...

Vilka fina priser! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen!

Eva sa...

Klart jag vill vara med och tävla
Snyggaste garn gömman jag sett på länge,

Christer sa...

Hallå,
Tävlingen om GOJI-bär är avgjord, du finner resultatet här
http://wellnessfight.ninjus.net

krajamaria sa...

Ja visst går vi mot ljusare tider! Värt att fira! Jag är gärna med och tävlar om de fina skaerna du så generöst lottar ut.

Margita sa...

Jag vill vara med på din tävling

Anonym sa...

Hej och tack för senast!
Klart att jag vill vara med på utlottning. Maria F
iafahlen@hotmail.com

Fiff sa...

Hej! Kul att hitta hit :-) Jag vill gärna vara med i din utlottning, och jag har länkat!

Majstess sa...

Hej! Jag vill självklart vara med i ditt lotteri och länkar också!!

Anonym sa...

Jag har precis hittat din blogg. Vilka fina saker du gör! Jag vill gärna ta chansen att vinna./KataM
kata.moll(at)gmail.com

Inga-Lill sa...

Både praktiska och ögonfröjd. Vill gärna vara med och testa turen på 1 lott. Har ingen blogg,tyvärr men kommer återkomma till din inspirerande :-) må gott från inga-lill famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka fina vinster du lottar ut vilken tur att jag hittade hit. Hoppas på tur.
lillemor.fr@netatonce.net

Elisabeth sa...

Jagt vill gärna vra med och har även länkat från min blogg!

Stina Glaas sa...

Åh, vilka fina. :-) Jag tar en liten lott i sista minuten. :-)

Rät&Avig sa...

Jättefina vinster! Deltar gärna och ska genast länka från min blogg!
/Ann-Britt/Rät&Avig

Sidor