Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 1 maj 2011

Passar på att visa blusen i Onion mönster från Sydilla. Riktikt söt, jag som haft så svårt att hitta fina tyger till humana priser..så finns det på Rusta..helt otippat! Den behöver lite ändringar för mig eller ett stretch tyg. Fullt användbar men känns lite smal under rynket trots väl tilltagen storlek. Nu MÅSTE jag röja systugan så jag får utrymme att sy allt jag vill!


Det syns inte så mycket ännu men..roligt mönster i alla fall. Det känns som det går väldigt sakta tycker jag när man stickar både fram och bakstycke. Å andra sidan är det ju klart sen alltid trist att börja längst ner igen. Jag får lov att sticka ärmarna samtidigt också om den ska bli klar. Dessutom så ökningarna kommer på samma ställe.
Får se om min blir lika fin..tror att den faktiskt gör sig bäst i bomullsgarn och det har inte jag...kanske det blir till att repa upp och göra nåt annat. Jag är ju sugen på Acorn och denna från Garnstudion...tror jag har övertalat mig själv att repa upp. Det blir att annat mönster..japp, det får bli Garnstudiokoftan! Om jag inte hinner ändra mig förståss, för nu är det först kostutbildning på jobbet, sen middag och iväg för att leda en ashtangayoga klass. Nog hinner jag ändra mig på 12 timmar :)

Inga kommentarer:

Sidor