Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 13 maj 2011

Problem med bloggen..

Undrar vad det är som händer här på bloggen?? Fredag den 13 helt klart! När jag äntligen kommit över alla felkoder och avbrytande när jag ska göra nytt inlägg..så försvinner det helt plötsligt..?? Är det bara jag som har problem med bloggen? Mitt senaste inlägg syntes helt klart hos er som har mig på bloglistan..nu finns det inte kvar hos mig..Ja, ja..bara att ta nya tag.. Denna helg har vi dessutom symaraton på Gamla Lanthandeln i Krokom. Första passet avklarat, och som vanligt går ju tiden alldeles för fort..längtar redan till morgondagen!!

2 kommentarer:

Tina sa...

Du är inte ensam om att ha haft problem med Blogger... ;o))
Den har triskats med oss alla....

Stina Glaas sa...

Halloj! Det är en ny pysselstafett på gång och förra gången lät det som om du hade velat med. Det är lite kort varsel nu eftersom sista anmälningsdag imorgon. Men jag kom på att jag ville höra med er som lämnat kommentarer förut också. :-)

Sidor