Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 5 maj 2011


Hur är det möjligt???
Jag inser efter mycket letande att jag köpte bara två nystan och inte tre! Ja, ja...bara att inse och åka och köpa ett till..OM det finns kvar..detta garn ska ju utgå. Jag har sån tur att det finns..till endast 15 kr istället för 49 kr. Glad och nöjd efter att köpt ETT nystan hem och stickar vidare på min sjal..och ni ser hur mycket som fattas..eller LITE som fattas..max 50 maskors avmaskning. Det är bara till att åka in och köpa ett till. Avmaskar med att virka 6 lm sen ta ihop 3 m, det blir så fin och följsam avslutningskant att jag inte vill repa upp för att försöka snåla in på garn och maskor. Risken är att det inte räcker ändå eller så blir kanten hopdragen..
Idag har vi Hantverkscafe' på Gamla Lanthandeln igen. Hinner nog in till stan innan dess..

Inga kommentarer:

Sidor