Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

lördag 30 april 2011


Oj vilken superaffär..Sydilla förståss! Hade kunnat handla i massor men begränsade mig till två mönster och lite småjox. Provsyr i ett småblommigt tyg från Rusta..inte helt klar men verkar vara en helt okej modell.
Lite ändringar här och där så blev denna helt perfekt! Tyget är en gardin jag hittade här i stugan, inköpt på ÖB för många år sen..5kr längden..rätt okej pris faktiskt. Det ska vara ärmar men jag tänkte mig att det skulle bli en tunn sommartunika/klänning.

Jag har också börjat på en ny kofta, Que sera från Knitty. Visar den en annan gång, när jag har ett vettigt bredband. Här i stugan får man hålla till godo med Telias mobilsurf..inte helt snabbt..Hoppas bara solen kommer fram igen så jag kan sätta mig ute på altanen och sticka..lite väl svalt så man får lov att hitta lä...

Inga kommentarer:

Sidor