Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 8 april 2011


Färdiga muddar! Så följsam och härliga. De ser ju klart mycket bättre ut när de sitter på, men det är ju det där med att fota sig själv...ett par händer för lite..
..ser inte så kul ut..betongblock..men vänta bara ska ni få se vad det blir..i början av maj när den glaserats och bränts..
Burken, för det är det det ska bli, har nu också lock och en del dekorationer. Jag var bara så ivrig och inne i keramiken att jag glömde fota under arbetets gång. kollar nu för fullt på nätet efter ritning på en rakuugn. Jag har fått en beskrivning på en vedeldad som jag nog ska bygga i sommar. Jag är helt såld på keramiken..lär bli ännu värre när vi bränt.

Inga kommentarer:

Sidor