Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 20 april 2011


Jag är riktigt nöjd med min egen designade halsduk! Bambinoull är lagomt mjuk och gosig runt halsen, bredden (eller "smalen" den är ju inte så bred :)) är precis lagom vårhalsduk...dessutom perfect match i färg till min Sherpaniväska, vilket blev en glad upptäckt. Jag tog ju med garnet mer på måfå då vi for, alltid blir det nå't.. Tyvärr har jag inte hittat mitt sista silkestweed nystan till sjalen, det får bli garnkorgstädning som påskunderhållning. Det vore dessutom på tiden! Såg att en av mina bloggisar använde en cdhylla till sina garner. Bra ide'! Det står faktiskt en här hemma som ingen använder till något vettigt, den skulle funka som "lilla garnförådet", resten ska sorteras i lådor eller nå't (igen och igen och...).Tyvärr kan jag bara gnälla på mig själv, för ingen annan är och rotar i mina garner.. Förresten så nu när våren är här och snön är borta har jag ju planerat att röja i min lilla systuga, det ska bli så kul!!!

3 kommentarer:

randi K design sa...

Saa fint sjal! Jeg leser om garnet som maa ryddes, og tenker at jeg maa faa ryddet litt i mitt eget.... Ha en fortsatt fin Paaske!

Anonym sa...

Vilken Vacker sjal!!

Anonym sa...

Åh, vilken fin sjal Lena!
Glad Påsk önskar jag dig!
Kram /Marie

Sidor