Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 18 april 2011

Nu har vi haft sista rakuträffen, glasering och bränningen kvar. vad ska man säga..jag är helt såld på keramiken! Nu ska Marina, vår kursledare, ha ännu en kurs på Birka folkhögskola..en hel vecka i juni!! Jag måste få ledigt så jag kan gå den!!!!

Förbereder julen..

..projekt på tork för fortsatt bearbetning..

..dags att börja fundera på glasyr..

Fint brev i brevlådan! :)

Tack snälla Kraja!! Vilken superfin sjal, blir min favoritsjal direkt!

3 kommentarer:

Rät&Avig sa...

Jättefina saker du/ni gör!
Roligt att testa på nya tekniker...
/Ann-Britt

krajamaria sa...

Glad att du gillar sjalen! :)

Kerstinsdottern sa...

Åh... raku som är SÅ spännande!!!
Jag har svarat på din ättiksfråga inne på min blogg under din kommentar!
Glad Påsk!

Sidor