Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 3 april 2011


Så sitter man här med en massa nya projekt och ide'er igen.. Mitt brorsbarn önskade sig ett armband.."ett sånt jag brukade få när jag var liten". Självklart!! Det är länge sen jag sydde nåt armband, det är ju jättekul! Nu finns ju dessutom silverpärlor som kan göra det ännu roligare.. Tror att hon ska få två armband..
Ett vackert nystan viskos och lin garn följde mig hem..en sommarsjal..
Det blev inte mycket sömmat på Göteborgsresan..hann så här långt på tåget ner. Sen var det fullt upp med annat och på hemresan hade vi med oss två bilar, köra bil och handarbeta är visst ingen bra ide' :) Snart på väg igen så jag sparar nålbindningen tills dess.

1 kommentar:

Astrid sa...

Nålbindning ser roligt ut och fint blir det.
Sockan heter Rhombus och finns i boken Knit.sock.love av Cookie A.
Den boken är svår att lägga åt sidan.

Sidor