Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

lördag 16 april 2011


Så var det med den färdstickningen..tog med ett nystan för lite..hade jag väl kunnat räkna ut :(. Jag gör en haruniavslutning, den hade varit klar på ner resan om...Det blev nästan lite panik i bilen, så många mil kvar och ingen stickning.

Tack och lov hade jag slängt ner ett par nystan bambino ull. Surfade runt på nätet i vild förtvivlan..vad räcker det till?? Vill ha en smal enkel halsduk, inte för tät..hittar en spetskant..stickar o repar upp, stickar o repar upp...
..tror den blir bra, fortsätter på hantverkscafet på Lanthandeln idag.
Där har de påskmarknad i helgen. Tyvärr har jag inte hunnit vara dit med mina saker pga en massa tråkiga händelser..har nu på kort tid begravt två nära och kära. Det tar ju både tid och ork, känns som jag inte varit på jobbet sista månaden. Men.. nu är det ljusare tider och dags att se allt roligt som ska ske! Mera raku på måndag, syhelg med tjejerna i maj och en massa yoga!! Det är lättare att ta sig iväg tidigt nu när det är ljust på mornarna, saknar att yoga med mina vänner..det blir inte samma energi att yoga själv.
VÄLKOMMEN UNDERBARA VÅR!!


Inga kommentarer:

Sidor