Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

tisdag 1 februari 2011

..och vinnaren är...




Alla lotter i en burk och min Emma 10 år har dragit lotterna.


Vinnaren av mandala är Ingalill, som inte har någon blogg.


KrajaMaria är vinnaren av min handbroderade nåldyna.


Som en extra present skickas ett luffarhjärta till Majstess.


GRATTIS alla vinnare och tack alla ni som besöker min blogg!!! Vinsterna skickas så snart adresserna är fixade.

5 kommentarer:

Smycka sa...

Grattis alla vinnare! =o)

Majstess sa...

Tack så mycket!!!

krajamaria sa...

Tack Snälla!!! Vad glatt överraskad jag blev att jag har vunnit den fina nåldynan! :) Jag som ingen nåldyna har! Tack!!
Mejl kommer snart med min adress.

Jag har själv försökt hitta prisvärd vadd/kuddfyllning till mina lapphundar. Har inget bra tips ännu tyvärr. Senast köpte jag lite akut på Textilen i Krokom, inte bästa pris när man behöver större mängder.

Ser fram mot hantverkscafét på Gamla Lanthandeln! :)

krajamaria sa...

Jag lyckades inte få det att fungera att mejla dig. Men min adress är Nordannälden 520, 835 92 Krokom.

Inga-Lill sa...

Stort tack,vad glad jag blev :) från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Sidor