Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

lördag 19 februari 2011



hantverkscafe't i torsdags pratades det en hel del om mormorsrutor.Jag har ju tänkt ett antal gånger att jag ska använda alla restgarner till en filt av nåt slag..dessutom börjat på ett par.. Till nästa torsdag är planerna att lära sig mormorsrutor för de som vill. Den har modellen hittade jag på garnstudios sida..och den fastnade jag för, det kanske kan samlas ihop lite rutor eftersom till en filt ändå. Så många som kom på cafe't och jag som glömde minneskortet till kameran :( Bättre lycka nästa vecka..

Ett nytt par boots till mig. Tror att det blir en variant med korta skaft.. jag fick bsetällning på den blå mössan..tror garnet räcker då..

1 kommentar:

Anna sa...

hej du är på god väg mot en filt, fina rutor!

Sidor