Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 9 februari 2011

Ett par prairieboots klara


Ett par klar tack vare en förkylning. Precis lagom stickning när man inte orkar så mycket. Garnet... nja sådär..så himla strävt..nåt slags ullgarn, känns lite som juteväv. Jag ska i alla fall prova tvätta dem så e blir bättre och på med formgummi på sulan. Modellen gillar jag skarpt!! Nu ska jag ut i lillstugan och hämta ett jeansblått garn i rätt tjocklek. Tänk..det har legat sen Näldens ullspinneri la ner..måste vara 100 år sen. Vad bra det är när man sparar allt, det kom ju till användning till slut! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeeen vilka fina!!
Kram Malin på SV

Smycka sa...

Vilka snygga! Urläckra! =oD

Sidor