Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 16 februari 2011

Min mössa!!


Min nydesignade mössa! Äntligen har jag gjort en mössa som jag trivs i.. letat och letat för att hitta en modell jag gillar utan resultat.. Nu är ju garnet lite strävt och stickigt så jag gör en i mitt blå garn, räcker till ett par matchande vantar också. Ska nu försöka skriva ner mönstret.. kanske ta ett kort med mössan på så ni får se vad bra den faktiskt blev :)




Jag har nu insett att det är inte helt bra att sticka när man ser på tv..bootsen har jag säkert stickat sammanlagt 2 ggr med alla upprepningar..ändå blev det fel - knapparna hamnade mitt bak istället för på sidan. Men det gör inget, lika bra faktiskt. Formgummi på sulan så de håller lite längre och inte blir så hala.

1 kommentar:

Smycka sa...

Tycker de blev fina dina boots. Du gjorde bara en annan variant. ;)

Sidor