Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 7 februari 2011

Prairie boots


Dessa Prairie boots har jag fastnat för!! Just nu sitter ett par påstickorna och de är sååå kul att sticka. Äntligen har jag dessutom hittat nåt som passar mitt tjocka garn någorlunda. Nu är det lite strävt så bild kommer efter att de är färdigstickad och tvättad..eller sköljd i alla fall...känner att sudangarnet också skulle bli helt perfekt!!

5 kommentarer:

Rät&Avig sa...

Så coola!
/ann-Britt

krajamaria sa...

Tack snälla du för den otroligt fina nåldyna jag fick i brevlådan idag! :) Den är superbra! Ska blogga om den snart! :)

skapa och inreda sa...

helt underbara!!! Gillar, gillar :)

Anonym sa...

Åhh vilka fina!
Kan man få lära sig att göra såna på hantverkscafèet??:))
Du är sååå duktig Lena!!
Ha det gott kram Marie

sunpan sa...

Tack, tack!! Det vore väl ett bra projekt på cafe't, Marie. Vad du är duktig som kan skriva kommentarer nu! :)

Sidor