Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 21 mars 2010






Så blev de färdiga ändå.. Fina tycker jag, kul att sticka dessutom. Speciellt kul att lära sig vikkelbraid! Det kommer jag helt klart använda på framtida stickningar.



Förutom att jag borde slutföra lite blandat så har jag just nu ingen aning om vad jag ska börja med.. En sjal vore kul men.. hur många sjalar ska jag ha? Jag får nog sälja ett par, jag vill gärna ha en stor tunn naturvit sjal... Jag har i och för sig ett par sockar i estninskt mönster. Tags för en tur till garnbutiken :)


1 kommentar:

Gudrun sa...

Hej!
Välkommen till min tävling och till min blogg. Jag kommer att följa dig också, vilken kommunikation vi får beror på kommunikationen.
Så duktig du var på att sticka, jättefina sockor. Tänk om man kunde sticka.
En fin kväll önskar jag dig.

Sidor