Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 24 mars 2010


Jag har stickat klart mina aprilmuddar!


Mönstret har Eva i Halmstad gjort. Jag använde garn av okänt märke och natrligtvis ej riktigt överensstämmande med rekomenderat garn, så det bev lite ändringar. Passade på att göra vikkelbraid mellan resår och flätor för att få till en snygg övergång. Då jag inte ökade efter resåren så blev det inte en så snygg övergång som det är enligt mönstret.

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Snygga.

Filimarans Funderingar sa...

Vad snygga dom blev.

Maria sa...

Jättefina!

Eva i Halmstad sa...

Skoj att se så fina dom blev.

Du jag har hittat ett kilo med Sudangarn från Nordiska, har för mej att du har stickat i de garnet , men jag kan inte hitta var.
Kan du hjälpa mej så jag hittar de.
Är sugen på att se vad du gjort med de.
=)
Ha de gott
Eva

Sidor