Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 25 mars 2010


Jag är med i utlottning av en bunt härliga tyger hos LilleLindell. Det vore fantastiskt kul att vinna!! Det skulle kunna bli fina väskor och sticketuier som jag visst aldrig kommer mig för att sy. Bara våren rensar bort lite mera snö ska jag ut i min systuga som numera fungerar som förråd. Ni vet ett sånt bra utrymme att stoppa in saker - vi ställer det här så länge.. Längtar verkligen att rensa där ute. Det är ju så skönt med ett utrymme där det går att lämna symaskin, tyger och allt framme tills nästa gång det finns tid att fortsätta skapa.

1 kommentar:

Ozas Pysselverkstad sa...

Hej !

du vann inte mitt förstapris dvs virkkit till en mössa men du vann mitt sponsrade extrapris dvs garn och mönster från Muchis. (Design Erica Laurell).

Skicka din adress till ozaandersson@hotmail.com så kommer det snart ett finfint paket med posten.

mvh

Åsa

Sidor