Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 1 februari 2010



Så här blev sockarna. De var fantastiskt roliga att sticka och snabbt klar. Hittade ett ufo som blev upprepat..Garnet är raggi och stickor 4. Mönstret blev till efterhand. Rätt okej med tanke på att jag egentligen inte är så förtjust i multifärgade garn. Jag inser också att det låter helt galet när det är andra paret jag stickat på kort tid i multifärgat garn. Men... de ser ju så läcker ut på ett nystan.. Jag ska i alla fall sticka fler efter det här mönstret men i enfärgat garn. Mönstret tänker jag också lägga ut när jag skrivit ner det.

1 kommentar:

Filimarans Funderingar sa...

Jag har aldrig stickat ett par sockor, jag blev lite sugen nu är du skriver att det var så lätt och gick så fort . Jag tar tacksamt emot ett mönster, för garn har jag som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med./margareta

Sidor