Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 3 februari 2010

Jag tycker att den blev riktigt go! Jag har ett ljusare garn också som ska bli en kompis till den här godingen.
Jag lyckas inget vidare med mina bilder. Svårt med blixt men när dagsljuset inte räcker till så.. Det roliga är ändå att man lär sig hela tiden. Längtar just nu efter fortsättningen till kärleksbasillen! Virkalong hos ulligagulligasaker.blogspot.com

3 kommentarer:

Filimarans Funderingar sa...

Tack så hjärligt för sockmönstret,det ska bli kul att försöka mig på att sticka sockor, så får jag göra lite avbrott på min tröja som jag håller på med./margareta

Filimarans Funderingar sa...

Men hur har jag stavat??? Det ska stå hjärtligt
naturligtvis nu hade jag stavat som en kråka igen, ibland går fingrarna för fort fram.

Emilia sa...

Vilken söt nalle!

Sidor