Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 12 augusti 2011

Oj vilken härlig yoga vecka! 7 härliga morgon mysore med Magnus Appelberg. Kroppen är rätt mör just nu..svårt att inte ta i lite extra när man har en bra ledare på plats..trots att det smärtar lite här och där :) Ser fram emot när han kommer tillbaka nästa år igen..hörde att han ska vara i Luleå i november så det kanske kan bli en tur dit.
Jag är nu i alla fall riktigt sticksugen, men inte hittat riktigt vad jag ska sätta igång med.. Det verkar som tvåändsstickning är mest på tapeten nu..inte riktigt vad jag är sugen på..finns det inget som ALLA stickar??? ..som tex citronsjalen?? Jag har ju inte haft tid att blogga runt ordentligt i och för sig men..om någon har ett bra tips på nåt kul att sticka så...Skulle behöva en bilstickning också lite kvickt, vi åker till Göteborg på söndag. Då ska jag på Stoff och stil!!! Tänk att de har öppnat, och så nära vårt tillhåll där nere..vilken lycka!! Strunt samma vilket väder, jag ska handla tyger!! :)

Inga kommentarer:

Sidor