Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 8 augusti 2011


Det är ju riktigt roligt att sticka igen! Jag älskar dessa tofflor, härliga att ha på och kul att sticka! Jag pluttar på formgummi på sulan så håller de bättre och blir inte så hala.
Denna vecka har vi fantastiska Magnus Appelberg på vår Shala. Ashtangayoga mysore varje morgon i en vecka. Han är super!! Så enkel, glad och positiv.. Vi hade föreläsning om yoga och skador, fantastiskt intressant och lärorikt..så många bra tips för lindring vid smärtor.
Börjar nu också räkna ner inför en yogaresa till Thailand. Jag åker den 5 september med min yogavän Wanna och 16 andra yogaisar. Vi ska till Huahin 8 dagar, sen åker vi vidare några mil ovanför Bangkok. Vi har förmånen att få besöka Wannas hemby, se hur de lever, äta god mat mm.Vi kommer att bo i Lopburi resten våra 14 dagar. Så fantastiskt roligt, och lyxigt att få en privat guide och tolk dessutom! Yoga håller Wanna och jag i..det blir Ashtangayoga eller thaihathayoga på mornarna, em blir det varierat beroende på hur dagen ser ut och var vi håller hus...yinyoga, teknik eller meditation.. Längtar...

2 kommentarer:

krajamaria sa...

Lät som en underbart härlig resa! Hopaps du haft en bra sommar. Ser att du fått hem valpen, en liten goding! :)

Anonym sa...

Jag håller med Krajamaria vilken resa du ska ut på!!!:) Ta mycke kort så vi får se sen!
Önskar dig en riktigt skön resa Lena!!! om vi inte hinner höras innan du åker!
Ha det gott! Kramar Marie

Sidor