Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 31 augusti 2011




Masstillverkning av yinyogakuddar..30st ska vara klar så fort som möjligt :S . hälften är sydd och resten är klippt, sen ska de fyllas och sys igen..ett rätt tidskrävande jobb. Jag hinner nog inte innan resan, ska ju dessutom jobba i helgen och på måndag bär det av till varmare breddgrader :)
Jag blev så sugen på Knitting traditions..tog hem den via nätet, helt suveränt. Vem kan vänta på posten? Det är ju bråttom när man sett nåt kul :)
Hur som helst hittade jag dessutom en kasse med tvåtrådigt i alla möjliga färger hos mor, passade ju perfekt till detta projekt. Nu är ju färgerna helt galen på fotot, kvällsljus och blixt..behöver jag säga mer.. De blir riktigt bra i alla fall, kul att sticka dessutom.
Önskar er alla två härliga veckor, det kommer jag att ha!

Inga kommentarer:

Sidor