Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 22 november 2010

Vadmalshandskar



Jag har i flera år gjort handskar i vadmal och ullteddy. Finns nog inte många vantar som är varmare! Tyvärr är det svårt att få tag i ullteddy..i allafall för mig :( , kanske någon som har tips på var det finns!

Så.. nu blir det en lite tunnare och smidigare handske, jag har använt en tjockare slags ullfilt. Kylan är ju här så första paret blir mina för att testa i kylan.

Visst blev det fint med min sunpan lapp. Det ser ju så proffsigt ut!

Jag har gjort en del annat också..fler mandala, stickat och tovat några tofflor, lite luffarslöjd, några ullänglar mm. Det blir bilder snart på det också. Fullt upp nu då vi har julmarknad till helgen..Gamla Lanthandeln i Krokom.

2 kommentarer:

Det växer sa...

Jättesnygga vantar. Kan tänka mig att de är varma!

Efwa - Medea sa...

Wow, vilka snygga vantar!!!

Sidor