Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 10 november 2010

Mandala/garngömma efterlyses!!

Jag undrar om någon ute i bloggvärlden har koll på var jag kan köpa en mandala/garngömma? Gammal eller ny, eller helt enkelt en beskrivning! Tanken är att jag ska tillverka denna fantastiska skapelse som kan användas till så mycket. Jag har hittat ett ställe men där är den slut och går ej få tag på. Är det någon som äger en vill jag gärna ha bilder och mått eller låna den på kort tid.

3 kommentarer:

Det växer sa...

Har du letat efter beskrivningar i luffarslöjdsböcker? jag skulle själv vilja ha en sådan...

Anta sa...

Whow vilken snygg garngömma en sån skulle jag oxå vilja ha.Hör av dej om du får ihop nån och du har till försäljning

Anonym sa...

Jag har en själv.Den fick jag av en vän som köpt den på Marias Garn numera Litet Nystan i Stockholm./Ella

Sidor