Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 12 november 2010

Nålfiltat och mandala



Nu har jag gjort ännu ett försök till att dekorera mina tovade vantar. Den här gången blev det nålfiltat möster och ... ja varför inte.. Tanken är nog en broderad kant på nåt vis längst ner och tofsar kanske..




Så är några garngömmor klara! Hela 4 stycken var av 2 redan är borta..men ingen fara, fler är på gång.
De går ju använda till flera saker, grytunderlägg, skål, leksak mm.

4 kommentarer:

Det växer sa...

Härliga garngömmor! Lite nyfiken, vad heter din luffarslöjdsbok?

Anonym sa...

De blev toppenfina.Kanske man kan beställa av dig?
Maila mig om du vill.
Hälsningar Ella.

sunpan sa...

Tack Ella! Du får gärna beställa! Skicka namn och adress via mailen så löser vi det.
lenayoga@gmail.com
/ Lena

Efwa - Medea sa...

Superfina garngömmor!! Kul att du vill vara med i min utlottning!

Sidor