Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 25 november 2010

Luffarhjärta och okrossbar julkula


Så mycket att göra och så lite tid... Att det varje år är så att inspirationen och ideerna till en massa kommer strax innan marknaderna drar igång. Jag ska i alla fall nu skriva ner alla ide'er som är inne i mitt huvud så kanske det är lättare att sortera vad som är rimligt att hinna med. Annars kan de ju vara bra att ha till nästa år..och då i TID..
Guldgarnet blev inte så tokigt till en stickad julkula..jag har sett mönsterstickade kulor också som var SÅ FINA..kanske nästa jul..
Lurar på en utlottning snart..det drar sig mot 2000 besökare sen jag skaffade räknare.Inte mycket för många av er men för mig känns det ändå rätt stort! En utlottning gör ju att man hittar nya bloggvänner också.. Så håll utkik så ska jag formulera en utlottning endera dagen..

2 kommentarer:

Det växer sa...

Vad duktig du är på luffarslöjd! Jag har gått en kurs men gör inte så mycket hemma även om jag tycker det är väldigt roligt. Hjärtat är väldigt väldigt fint, snygg dekor runt om!

Birgitta sa...

Hej! Vilken fin blogg jag kom till här. Roligt att du vill vara med i min utlottning.
Kram Birgitta

Sidor