Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 7 april 2010


Falling tears aprilsockar i sockklubben. De är stickade i Sju bröder, stickor nr 3. Jag fick räkna om en del förståss från grundmönstret då garnet är mycket tjockare än mönstrets garn. Dessutom är de stickad för att passa min 10 åriga dotter. Passar perfekt i stövlarna nu när vi far till stugan på påsklov. Hur ska jag nu klara av att inte få vara ute på bloggen resten av veckan...det är ju faktiskt beroendeframkallande! Vi får se ..det kanske blir lite gjort att lägga ut efter veckan.. Blir det sol så blir det mycket stickat ute i snödrivan, blir det regn, snö eller drivis blir det mycket stickat inne i stugan.

3 kommentarer:

Ozas Pysselverkstad sa...

Fanstastiskt fina sockar !

Jessica sa...

Fina! Jag ska vara med på hantverksmässan i juli i arvika / brunskog och till jul ska jag vara med på julmarknad i Arvika / Brunskog

LisaMatilda sa...

Visst är det beroendeframkallande och dessutom tidskrävande, men ändå så fortsätter man...

Sidor