Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 29 april 2010

AWARD



Tack Sioli för awarden! Jag blir så otroligt glad!!! Det är verkligen roligt med bloggandet. Man får både uppskattning och så mycket hjälp och tips.

Så ska jag skriva lite om mig..

*Älskar handarbete av all slag. Har någon tvångsstörning som gör att jag dessutom måste prova all slags handarbete.

*Stor tidsoptimist.. eller har dygnet förtielva timmar?

*YOGA! Finns inget mer underbart för kropp och själ!!

*Jag har ett stort behov av att vara ute. Sitta på altanen och handarbeta, gräva och greja i trädgården, promenera i skog och mark, plocka bär och svamp, ut och gå med hundarna m.m, m.m.

*Uppskattar väder av olika slag, allt från underbar sommarvärme till riktiga skyfall eller snöstorm. Kan erkänna att vinterns kyla blev alldeles för lång och intensiv även för mig. Men annars så tycker jag att det finns en viss tjusning i de flesta väder. Det är ju härligt när det vräker ner snö... eller i ett härligt sommarregn..

*Sist men absolut inte minst av det som är viktigt i mitt liv har jag min familj, dvs sambo, 3barn och för närvarnde 2 hundar.

Den här awarden vill jag ge alla ni som kommer in på min blogg! Många av de bloggar jag uppskattar och som ger mig inspiration har redan fått en award från andra håll så jag hoppar över dem denna gång. Awarden vill jag ändå ge till några..

A's ALMANAKK

Krajamaria

Toktova

Freshgarden

3 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej!
Tusen tack vännen för awarden. Får ta med denna i nästa inlägg. Mycke fint du gör:)
Önskar dig en härlig valborgsmässohelg
Kram Britt

ANNEPÅLANDET sa...

Tusen takk for flott award! Det varmer!

krajamaria sa...

Tack snälla du för den fina utmärkelsen! :) Jag blev så glad!! Ber om ursäkt för att jag tagit tid på mig att tacka och blogga om det...men nu ska det bli!. Glad även för att jag nu hittat till din fina blogg, och lite roligt att läsa att du bor nära mig. :) Ska fortsätta kika i din blogg! :)

Sidor