Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

tisdag 8 mars 2011



Så blev klänningen! Riktigt bra tycker jag, den kommer bli välanvänd. Tyget från mors tygförråd till matttrasor..det har legat i ett antal år och varit på väg till matttrasor flera gånger, men jag har som kännt på mig att endera dagen vet jag vad jag ska sy.


..använder förstås mina etiketter, tänk vad det gör skildnad med en liten tyglapp!
..detalj på fickan..


..i bakgrunden mitt "jämtskåp". Jobbade som möbelrenoverare en tid för ett antal år sen..tja det var var ju faktiskt runt 1999 om man tittar på nästa bild..hade sån tur att jag fick båda dessa skåp! Det är så kul med ådring och marmorering! Önskar att jag hade någonstans att måla..

..hörnskåpet som matchar med fejkad nyckelhålsskylt.

4 kommentarer:

Anna sa...

hej vad fin klänning, jag tänker också sy den modellen och håller med dig om att det finns många fina modeller i den tidningen!

Rät&Avig sa...

Så fin klänning!
Kul att se lite sytt bland allt virkat och stickat runt om i bloggvärlden. Nu blev jag riktigt sugen på att sätta mig vid symaskinen...
/Ann-Britt

krajamaria sa...

Snygg klänning! :)

Birgitta sa...

hej super snygg klänning skulle gärna vilja köpa mönstret av dig du kan mail mig

Sidor