Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 13 mars 2011


Jag har ju missat att berätta..jag har ju skaffat knitpro stickor!! Helt fantastiska att sticka med! ..lite problem med att de skruvar upp sig.. men annars. De används till en kofta, drops mönster nr 113-17. Inte allt för långt kvar..den kan nog passa till nya klänningen. Det är ju så kul att sy också!! Under sportlovet har jag börjat klippa och nåla ihop en blus..
ett fint reatyg från Åhlens, överraskande 15 kr/m..kul när det helt plötsligt är halva reapriset :) Ledig dag imorgon så då kan det bli lite sying..

2 kommentarer:

mary-ann sa...

är kär i mina knit pro :))
ps...den där saken med 8ben längst upp till höger som rör seg i rutan är jag hysterisk rädd för...kan inte ens se dom på bild...

Rät&Avig sa...

Så fint tyg! Och det gör ju inte saken sämre när man gör ett sånt prisfynd!
Verkligen vår i luften nu (i alla fall på garn och tyger).
/Ann-Britt

Sidor