Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

lördag 29 januari 2011



Tänk att vanligt kuddstopp i bomull helst (men även annat) ska vara helt omöjligt att få tag på till ett vettigt pris..Det blev till att storhandla på Jysk, dynor på rean som sprättas för att fylla mina yinyogakuddar. Provkuddarna blev bra i storlek, de fylldes med vanligt kuddstopp..inte riktigt lika bra då jag vill ha dem lite tung och stum och välfyllda.
På samma affär hittade jag dessa fina band på rea, tyvärr bara en omgång. 9m för endast 25 kr..helt perfekt till mitt grå lintyg. När jag såg banden förstod jag att det var lintyget jag skulle sy kuddarna av..har varit lite velig om det skulle vara enfärgat eller mönstrat. Dessa snygga blir till försäljning så blir det en enklare variant till Shalan och de vi släpar och drar med oss på våra uppdrag på annan ort. Jag tror att provkuddarna som fylldes med lättare polyestervadd blir bra när man ska bära med sig..en tur till på Jysk med andra ord..
Imorgon kan det bli bild på klackkuddarna..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !
Vad flitig du är, kuddarna är jättefina banden gjorde verkligen sitt jobb. Maria F

Anonym sa...

Jättefina kuddar. van du inte ta en bild så man får se hur dom används?
mvh malin

sunpan sa...

Tack! Jag är nöjd med resultatet. Visst ska jag ordna en bild hur de används. Kan komma under dagen..

Stina Glaas sa...

Hej! Vill du att jag skriver upp dig på en lista inför nästa pysselstafett? :-)

Såg luffarslöjdssakerna i din blogshop. Helt fantastikst fina! :-) Säljer du mer saker?
/Stina

Smycka sa...

Kuddarna är megasnygga! I lika! =o)

Sidor