Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 26 januari 2011

En kudde blir två



Ja.. det blir nog så här istället. Jag har lite svårt för när det blir för mycket. Men återigen så pianokudden i inläggen tidigare är ju helt underbar.

Kul med två kuddar som matchar varandra! Så kul med klackarna, jag trodde jag skulle bli less när de är så många men ..icke sa nicke. Jag har lite svårt att få till "fribroderierna" i mitten. Försöker rita upp någon fint men det blir inte riktigt bra. Måste nog rita ut på tyget, såg ett tips med textilfärg.
Så lovade jag min Emma att få visa sin mössa. Egenhändigt gjord med kvickknitter och dubbelt raggi. Den blev så bra och härlig så jag har beställt en till mig. Vi ska köpa mindre ringar för benvärmare också. Härligt med en stickkompis!!

1 kommentar:

Smycka sa...

Snygga kuddar! Mössan är också jättefin.

Sidor