Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 14 oktober 2010











Jag har stickat en Eleanor från nya Knitty. Det är den grå, tror garnet kan vara enfärgat Raggi. Mjuk, varm och härlig! Den naturvita är stickad efter ett mönster som heter smokerings, tvåtrådigt ullgarn från järbo.
Just nu blir det en massa UFO upprepningar, det känns ju fantastiskt bra! Så mycket påbörjat som faktiskt aldrig kommer att bli klart. Frågan är vad jag ska börja med... jag är helt utan fantasi..inget som riktigt känns bra.. Skulle vilja sticka en tröja ev kofta..jag har ett tjockt garn (ca 10-11m/10cm st.8) men hittar inte något bra mönster. Det är nog bäst att mönstret passar så det inte blir ännu ett UFO, ett är redan påbörjat och skall repas endera dagen. Så nya ideer efterfrågas..sockor, vantar, kul mössa, kofta, väst eller vad som helst!!

Inga kommentarer:

Sidor