Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 18 januari 2010

Långa sockar


Upptäcker till min förtvivlan att garnet inte räcker... Jag måste se till att köpa mer väldigt snart annars finns risken att dessa strumpor inte blir färdiga. Ofärdiga stickningar finns det alldeles för mycket av. Det sämsta jag gör är att påbörja nåt nytt innan det gamla är klart. Men vad gör man när det finns så mycket roligt att sticka?! Jag har anmält mig till sockklubben och pulsklubben också. Det är nog ett bra sätt att prova på lite andra mönster än de jag väljer själv.
Ska försöka hinna med att sticka och tova några tofflor också. Jag har beställning på några par. Vad kul, det betyder att jag måste till garnaffären idag!!!

Inga kommentarer:

Sidor