Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 25 januari 2010

Inte bara stickning



Förutom att sticka så syr jag också en hel del. Detta är en av mina egendesignade alster. Ryggsäck i vadmal och renskinn. Jag syr även anorack, mössor och otroligt varma tumhandskar i vadmal. Handskarna är fodrad med ullteddy. Det kommer bilder snart, just nu var det slut på batteri kameran.


Jag vill också visa lite vad min sambo pysslar med. Han gör väldigt fina knivar, både stora, små och dubbelknivar. Han tillverkar även knivkåsor, ja det är faktiskt en kombination av kniv och kåsa. Det här är en bröllopsgåva, två knivkåsor formad som hjärta med två små hjärtkåsor till brudskålen.

3 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej! Vad kul att du ville vara med i min utlottning, önskar dig lycka till.
Ser att du nyss börjat blogga, lycka till med bloggen oxå.
Du verkar vara en hejare på handarbete, även mannen som gör knivar, jättefina saker.
Ha en mysig vecka.
Kram Britt

Filimarans Funderingar sa...

Snygg ryggsäck, jag vill gärna se mera av dina saker som du har gjort , så se nu till att ladda batteriet och ta lite kort

sunpan sa...

Tack för fina ord! Jo det kommer mer bilder. Jag ska försöka få till ett fotoalbum eller något sånt. Ha det bra och tack för besöket!
Kram Lena

Sidor