Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 14 januari 2013

Här har vi Vackra Vera! Tamikas Heather Honey som hon heter i stamtavlan. Hon är nu 1 år och 8 månader. Jag ser fram emot ett par hundutställningar framöver vår och sommaren, sen hoppas jag höftledsröntgen ska vara utan anmärkning!! Då kommer det förhoppningsvis bli valpar sen :) 
Det blev en kall och härlig helg i vår stuga! En skidtur i -18grader, härligt friskt! Mössan från förra stugturen hamnade på dotterns huvud..hon är verkligen mössoman!! Den passade henne bättre också för alldel ;) 

Jag hittade 2 nystan av detta garn i gömmorna.. Nu efterlyser jag tips på vad jag ska göra med det!! Jag vill INTE sticka Åremössan. 2 nystan á 100gr/50m.  Dessutom 100% ull..kanske ska ta och sticka och tova en sittlapp...blir nog lite knepigt med tanke på hur ojämnt garnet är, eller riktigt kul ;)

Inga kommentarer:

Sidor