Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 6 januari 2013

God fortsättning alla bloggvänner!

Så har vi ett nytt år! Jag tänker mig ett nytt år med några nyårsönskningar, nyårslöften känns inget vidare..de är ju nästan till för att brytas:) En av mina önskningar är vara flitigare med bloggen, som jag tycker är riktigt kul. 
Vi var till stugan i helgen..det visade sig att nån mössa hade jag inte där...så det blev till att ta fram restgarnskorgen som står där och sticka en mössa. Snabba ryck:) Stickade lite på måfå, en em och en kväll så var den klar att användas i morse. Nästa projekt blir vantar med facebookgruppen Vottealong 2013, 12 par under året olika mönster/teman varje månad. Denna första månad är det vantar med ränder.

Inga kommentarer:

Sidor