Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

tisdag 21 september 2010

Så länge sen det var jag bloggade.. först blev det sommar då vi mest varit i stugan där det inte finns varken bredband, tv och knappt mobiltäckning..härligt faktiskt..och helt plötsligt kom hösten!! Äntligen! Jag vet, sommaren är härlig.. men det är nåt speciellt med höst. Lite mer sug efter hantverk för min del. Jag har en del färdiga stickningar från sommaren som kommer att visas så småningom, bloggas efter blockning :) Jag har i alla fall hittat inspirationen och längtan till blogglivet igen efter att på slutet läst era bloggar.

Just nu har jag svårt att slita mig från stickningen. Jag verkligen känner för dessa vantar. Eget mönster, gammalt garn från Nordiska, Soraya 100% ullgarn i fantastiska nyanser och färger. För att få rätta restgarnskänslan blandar jag färgerna olika på höger och vänster. Men oj oj oj så många trådar att fästa..

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vilka ljuvliga färger! Låt trådarna följa med upp genom vanten så slipper du fästa så mycket sen. Men du kanske gör så och tycker att det är mycket ändå. =)

sunpan sa...

Nja.. jag har förståss lämnat alla trådar..nästa par må jag prova att låta tråden följa med, tusen tack för tipset!!

Gudrun sa...

Vilka härliga färger. Jättesnyggt.
Ha en fin helg.

Sidor