Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

torsdag 17 januari 2013

Pyttipanna!
För länge sen kollade jag på pyttipannan och tänkte sticka en, men..det blev aldrig av. Nu däremot, och vilken rolig sjal att sticka! Det kommer bli flera, helt säkert. Datanörd som man är hamnade jag på stickcafé online på facebook. Där var det flera som skrev och visade sina pyttar. Nu är det ju lite farligt att hamna där för man blir ju så inspirerad av allt fint som stickas. En kofta som jag tittat lite på också är Idunn. Nu läste jag att det är lite problem med storlekar och mönster..så undrar om man vågar börja med den. Är det någon av er som vet vad det är för problem? Är det nåt man löser själv? Kontakten med konstruktören har visst också varit lite svår..
Nej, nu är det dags att åka på gruppträff på jobbet. Finfint med träffar enda lediga dagen ;) skulle hellre vilja gå på en kylig promenad i det fantastiskt fina vädret , trots -20.

Inga kommentarer:

Sidor