Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 11 april 2011


Så roligt med tennarmband! Måste göra fler och fler och fler...

Färdhandarbete..åker till Göteborg igen..den här gången åker vi en bil och jag sitter bredvid. Silkestweed från drops, knitpro nr 4 ska bli en sommarsjal. Jag hittade inget passande mönster så det blir som det blir..gör hålvarv så den blir luftigare, funderar på en haruni avslutning..
..bara vi kommer hem ska jag ta itu med min lerklump jag fick ta med från kursen. JAG VILL HA EN EGEN BRÄNNUGN!! Lite onödigt kanske men KUL.

2 kommentarer:

Glaver sa...

Älskar dessa tennarmband. Skulle gärna lära mig att göra sånna. Ha det gott/ Malin

Rät&Avig sa...

Ta bort spindeln...huga!
Rycker till varje gång jag tittar in!
/Ann-Britt

Sidor