Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

fredag 21 januari 2011

Återbruk inspiration




Igår var jag på en fantastiskt inspirerande dag på Gamla Lanthandeln i Krokom. Bärbel Loose var där och inspirerade ett stort gäng med sina skapelser! Etersom jag precis fått igång yllebroderiet så passade det mig extra bra. Jag har satt igång med en klacksittdyna, hennes pianostolskudde var ju helt fantastisk!



Eller den här kudden med fårskinn från en päls på ena sidan och dekorerad med gamla knappar på den andra sidan..




..blir sugen på en väst..jag får så många ideer..



Kjol och benvärmare och muddar av en tröja, hur snyggt som helst.
Vi var flera som fick till en hel del kul att se fram emot, hantverkscafe', kurser och inspirationsträffar mm. Ser fram emot en riktigt kul vår!!
Måste gå och klippa fler klackar...

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vilka fina saker. Gillar speciellt kudden med knapp-hjärtat.
Ser att du fått till tre kolumner utan min hjälp. Jag gick in på Design >Malldesigern >Layout och valde tre kolumner. Dessutom breddade jag bloggen till maxmått för att det inte skulle bli så ihoptryckt. När man lägger bilder i högerkolumnen får man göra dem smala så att de inte sticker ut utanför. Det gör i alla fall jag. Lycka till med fortsatta designen. =)

Gerda-Thyra sa...

Oj, vad fina saker och Pianodynan är ju helt underbar!

Sidor