Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

onsdag 26 januari 2011

En "ny" produkt - yinyoga kudde


Inte helt ny men i min produktion så är den ny. En liten fast kudde som vi i yinyogan använder som stöd under tex knä eller lår i vissa positioner. De vi använder är inköpt på en Thailandsresa och på närmare håll har den inte gått att hitta. Yinyogan ökar dessutom, allt fler som kommer till oss på Yogashala i Östersund. Det blev ju bra på alla sätt..fler som vill yoga och jag som får sy en massa kuddar. Nu måste jag göra lite eftersökningar på bra stoppmaterial, en rätt fast stoppning och till bra pris förståss. Tyget nu är resttyger för att få till modellen bra. Det kommer att bli många kuddar framöver, redan ligger en beställning och väntar..KUL!!

1 kommentar:

Smycka sa...

Jättefina kuddar! Trodde det var "nack"kuddar innan jag läste. Himla bra idé tycker jag! Härliga tyger också. =o)

Sidor