Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

söndag 31 oktober 2010



Äntligen har jag vågat mig på att brodera på ett par tovade vantar! Inte så avanserat broderi, men nog blev de bra mycket finare med lite enkla ringar. Jag blev något mer inspirerad än tidigare men det är väl inte direkt så jag längtar till broderinålen..har inte så mycket fantasi till enkla mönster..sen ligger det rätt många par vantar som väntar på dekoration..
Lagomt mellanhandarbete, roliga och snabbstickade små tussar.

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Dom blev jättefina.
De behövs inte så"mycket" för att de ska bli fint.
Om du förstår vad jag menar

Må gott
Eva.

Sunna sa...

Hej, kul att träffas, skicka iväg ett mail till mig så ska jag skicka mönstret på tofflorna

Sidor