Kul att du tittar in på min sida! Skriv gärna en kommentar.

Eller också kan du nå mig via mail: lenayoga@gmail.com

måndag 15 februari 2010

Citronsjalen färdig! Den var ju inte alls så jobbig på slutet..kan bero på att jag inte gjorde de extra delarna utan nöjde mig med 5 delar. Den blev ända helt underbar! Precis så lagomt liten som en halsduk mer, och mjuk..så mjuk... Hamnade framför OS och fick också klar ett par av tjejernas beställda muddar. De limegröna får vänta lite för de blir för stora för ändamålet.
Mitt nya projekt för övrig blev en sjal till. Det går ju inte att ha bara en stickning på gång..konstigt.. Stickar en Candle Flame shawl. Helt enkelt beroendeframkallande mönster. Garnet är Kunstgarn hjertegarn och stickor 4,5 känns som det ökar rätt bra i mönstret utan att vara för löst. Längtar nu till mera OS på tvn så jag kan fortsätta sticka..

Inga kommentarer:

Sidor